Jan Niezbędny Folia aluminiowa 50m Folia aluminiowa ma wiele zastosowań, możesz w nią zapakować kanapki na drugie śniadanie lub zabezpieczyć żywność przechowywaną w lodówce. To must have także podczas pieczenia. Dzięki folii aluminiowej potrawy przygotowywane przez Ciebie w piekarniku równomiernie się pieką, nabierają smaku i aromatu, nie brudząc rusztu. Gotowym daniom pozwala na dłużej utrzymać wysoką temperaturę. To również doskonała pomoc przy grillowaniu. Folia aluminiowa JAN Niezbędny jest grubsza od swoich konkurentek nawet o 22%. To sprawia, że jest znacznie bardziej wytrzymała. Folia aluminiowa Jan Niezbędny ma grubość 10,5 micronów. Dzięki tłoczeniom produkt jest wyjątkowo wytrzymały. Nasza folia aluminiowa rozwijana nie rwie się. Podczas użytkowania nie pęka i nie kruszy się. W naszym produkcie postawiliśmy na system otwierania twist-off. Aby ją odpakować, wystarczy, że przekręcisz opakowanie rękoma wzdłuż widocznej perforacji. Musisz wiedzieć, że folii nie możesz używać do pak...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny w dużej ilości
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 25,57 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Sarantis Polska S.A. Ulica i numer: Puławska 42C Kod pocztowy i miasto: 05-500 Piaseczno PL
Waga brutto:
0,45 kg
Cena brutto: 36,29 zł / szt.29,50 zł / szt.
1 szt. ( 36,29 zł za 1 szt. )
szt.
Folia aluminiowa grubsza niż zwykła folia na rynku o 22%, dzięki czemu jest wyjątkowo mocna i wydajna nie pęka i nie kruszy się podczas użytkowania potrawy w niej przygotowane zachowują swój naturalny smak i aromat, są równomiernie upieczone, nie brudzą piekarnika ani rusztu żywność w niej przechowywana nie wysycha, nie traci smaku i długo utrzymuje temperaturę świetnie się sprawdza także podczas grillowania, duszenia i zamrażania Opis produktu: Folia aluminiowa grubsza niż zwykła folia na rynku o 22%, dzięki czemu jest wyjątkowo mocna i wydajna nie pęka i nie kruszy się podczas użytkowania potrawy w niej przygotowane zachowują swój naturalny smak i aromat, są równomiernie upieczone, nie brudzą piekarnika ani rusztu żywność w niej przechowywana nie wysycha, nie traci smaku i długo utrzymuje temperaturę świetnie się sprawdza także podczas grillowania, duszenia i zamrażania
Materiał wykonania: Aluminium Rodzaj produktu: folia aluminiowaLiczba sztuk: 1 szt.Wymiary pojedyńczego woreczka/arkusza (DxS): 5000 - 30 cm Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 55 op. zb. (DU)
Liczba sztuk: 1 szt. Materiał wykonania: Aluminium Rodzaj produktu: folia aluminiowa Wymiary pojedyńczego woreczka/arkusza (DxS): 5000 - 30 cm
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.