Dostawa i metody płatności
Metody płatności (zg. z regulaminem pkt VI):
- przelewem tradycyjnym (przedpłata) – przelew należy wykonać na konto sprzedawcy wskazane na stronie. Zamówienie zacznie być realizowane dopiero po otrzymaniu środków na koncie sprzedawcy. Przy wykonywaniu przelewu koniecznie należy wpisać numer zamówienia w tytule przelewu. Ze względu na wydłużony czas przepływu środków pomiędzy bankami prosimy o dokonywanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem (wliczając dni świąteczne) w odniesieniu do wybranego terminu dostawy. W sytuacji trudności z identyfikacją numeru zamówienia z otrzymanymi środkami pieniężnymi, pieniądze zostaną zwrócone na te same konto, a Zamówienie nie zostanie zrealizowane. W przypadku różnicy otrzymanych pieniędzy z kwotą widniejącą na zamówieniu: niedopłaty - klient może zostać poproszony o dopłatę u kuriera bądź na rachunek bankowy sprzedawcy (informacja zostanie wysłana za pomocą meila lub telefonicznie), Zamówienie zacznie być realizowane dopiero po otrzymaniu całej kwoty. W przypadku nadpłaty (zapłaty z góry) za zamówienie różnica zostanie zwrócona na rachunek bankowy klienta z którego wpłynęły pieniądze w terminie 14 dni od daty realizacji zamówienia.
- za pobraniem/gotówką/kartą - zapłata następuje gotówką przy odbiorze przesyłki (kurier InPost, kurier hurtownia-spozywcza.pl). Zamówienie jest przyjęte do realizacji.
- przelewem online – po sformułowaniu zamówienia i naciśnięciu przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” , a następnie „Zapłać” nastąpi przekierowanie na stronę przelewy24.pl. Możliwy będzie wybór płatności (bank, BLIK, karta płatnicza). Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu autoryzacji transakcji.
- przelew odroczony - termin, który został wyznaczony na fakturze przez sprzedawcę, w czasie którego odbiorca towarów określonych na fakturze, zobowiązuje się do uregulowania należności wynikających z danej faktury. Przelew odroczony jest dostępny tylko dla klientów, którzy uzyskali zgodę sprzedawcy.
Dostawa (zg. z regulaminem pkt V):
1.Zamówienia realizowane są za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej DHL na terenie Polski (wyjątek Warszawa).
Śledzenie przesyłki kurierskiej możliwe jest pod adresem https://sprawdz.dhl.com.pl/
- transport hurtownia-spozywcza.pl na terenie Warszawy i okolic
Nie ma możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru.
2.Termin realizacji dostawy
Zamówienia dotyczące Warszawy realizowane są w ciągu 2-4 dni.
W przypadku zamówień powyżej 30 kg kierowca nie jest zobligowany do wniesienia produktów powyżej 1 piętra, jeśli budynek nie jest wyposażony w windę.
Zamówienia ogólnopolskie wysyłane są z magazynu w ciągu 2-5 dni. Do tego czasu należy doliczyć czas kuriera do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone w weekend tj. piątek (po godzinie 13; -sobota - niedziela, święta) wysyłane są do drugiego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 (pon. – pt.) przekazywane są do magazynu na dzień kolejny.
3.Godziny realizacji przesyłek
Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Transport hurtownia-spozywcza.pl dostarcza przesyłki w dni robocze, w godzinach 6:00 – 20:00