Garnier Botanic Therapy Miód &Amp Propolis Odżywka Do Włosów Bardzo Zniszczonych, Z Rozdwajającymi Się Końcówkami 200 Ml
BOTANIC: Eksperci Garnier w dziedzinie botaniki wybrali miód i propolis, by stworzyć unikalną, odżywczą formułę do włosów bardzo zniszczonych, z rozdwojonymi końcówkami. THERAPY: intensywna pielęgnacja, która wydobywa i podkreśla naturalne piękno Twoich włosów. Rezultat: włosy są zregenerowane, odżywione i łatwo się rozczesują.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Kod producenta:3600542096065
Dostępnośc:Produkt dostępny
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 12,41 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
L'Oréal Polska Sp. z o.o Ulica i numer: ul. Grzybowska 62 Kod pocztowy i miasto: 00-844 Warszawa PL
Waga brutto:
0,23 kg
Cena netto: 10,74 zł / szt.13,21 zł / szt.
200 ml ( 66,05 zł za 1 l )
szt.
Przelew odroczony (Firmy i instytucje -umowa), Przedpłata, Przelewy24, Gotówka/Karta/Blik przy odbiorze
Skład: AQUA / WATER CETYL ALCOHOL PEG-180 CI 19140 / YELLOW 5 CI 15985 / YELLOW 6 ELAEIS GUINEENSIS OIL / PALM OIL ALCOHOL HYDROXYETHYLCELLULOSE DODECENE STEARYL ALCOHOL MEL / HONEY CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE POLOXAMER 407 LIMONENE BENZYL ALCOHOL BENZYL SALICYLATE ISOPROPYL MYRISTATE ISOSTEARYL ALCOHOL 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL PROPOLIS EXTRACT MYRISTYL ALCOHOL CETRIMONIUM CHLORIDE CETYL ESTERS BHT CITRIC ACID LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE COUMARIN ROYAL JELLY GLYCERIN PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. C164325/4). Listy składników dla produktów naszej marki są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.” (W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu).
"Działanie: Kojące, Regenerujące, Rewitalizujące, Odżywcze" Pojemność: 200 ml Przeznaczenie: Odżywka przeznaczona do nawet codziennego stosowania. Wydobywa i podkreśla naturalne piękno włosów Ułatwia rozczesywanie Rodzaj produktu: Odżywka "Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem nałóż na nie obificie odżywkę, następnie spłucz." Trwałość od otwarcia: 36 mies. "Typ włosów: Włosy zniszczone, Włosy suche, Włosy normalne, Włosy słabe" Zapach: Oryginalny zapach producenta Rzeczywiste towary mogą wyglądać inaczej niż na zdjęciach przedstawionych na stronie internetowej. Mogą różnić się wyglądem, kształtem, opakowaniem, składem. Opis produktu prezentowany na stronie ma charakter ogólny, nie jest jednakowy z opisem przedstawionym na opakowaniu produktu.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.