Ryż biały ma długie, smukłe ziarna. Jest najpopularniejszym gatunkiem ryżu na świecie, lubianym przez wszystkich. Idealny do zup, dań mięsnych i warzyw.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 66,77 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Argentyna
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Cenos Sp. z o.o. Ulica i numer: ul. Gen. Sikorskiego 22 Kod pocztowy i miasto: 62-300 Września PL
Waga netto:
5 kg
Waga brutto:
5,03 kg
Cena brutto: 69,55 zł / szt.66,24 zł / szt.
5 kg ( 13,91 zł za 1 kg )
szt.
Składniki: 100 % Ryż biały długoziarnisty
Rodzaj: Nieporcjowany Typ: Biały Zawartość netto: 5 kg Źródło błonnika pokarmowego: Tak Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 120 op. zb. (DU)
Orzechy: Nie Orzeszki ziemne (arachidowe) i produkty pochodne: Nie Ryby i produkty pochodne: Nie Seler i produkty pochodne: Nie Skorupiaki i produkty pochodne: Nie Soja i produkty pochodne: Nie Zboża zawierajace gluten: Może zawierać Dwutlenek siarki i siarczyny: Nie Gorczyca i produkty pochodne: Nie Jaja i produkty pochodne: Nie Łubin i produkty pochodne: Nie Mięczaki i produkty pochodne: Nie Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą): Nie Nasiona sezamu i produkty pochodne: Nie Orzechy laskowe i produkty z orzechów laskowych: Nie Orzechy włoskie i produkty z orzecha włoskiego: Nie Owies i produkty owsiane: Nie Pszenica i produkty z pszenicy: Nie Żyto i produkty żytnie: Nie Jęczmień i produkty jęczmienne: Nie Migdały i produkty z migdałami: Nie Orzechy nerkowca i produkty z orzecha nerkowca: Nie Orzechy pekan i produkty z orzecha pekan: Nie Orzech brazylijski i produkty z orzecha brazylijskiego: Nie Pistacje i produkty pistacjowe: Nie Orzechy makadamia i produkty z orzecha makadamia: Nie Orzeszki piniowe i produkty z orzeszkami piniowymi: Nie
Wartość odżywcza Ilość porcji w opakowaniu: 50 szt. Jednostka będąca podstawą przeliczeń: g/100 g Wartość energetyczna kJ: 17 %RWS Wielkość porcji: 100 g Zawartość białek (ogólnie): 15 %RWS Zawartość soli (ogólnie): 1 %RWS Zawartość tłuszczów (kwasy tłuszczowe nasycone): 1 %RWS Zawartość tłuszczów (ogólnie): 1 %RWS Zawartość węglowodanów (cukry): 1 %RWS Zawartość węglowodanów (ogólnie): 30 %RWS Inne informacje Osłonka niejadalna: Nie Zawiera barwniki: Nie Zawiera chininę: Nie Zawiera fosforany: Nie Zawiera kofeinę: Nie Zawiera lukrecję: Nie Zawiera przeciwutleniacze: Nie Zawiera substancje konserwujące: Nie Zawiera taurynę: Nie Zawiera wzmacniacze smaku: Nie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.