Lenor Płyn Zmiękczający Do Płukania Tkanin Fresh Air Effect Fresh Wind 770 Ml
Ciesz się świeżością ubrań suszonych na zewnątrz, nawet jeśli suszysz je w domu. Skoncentrowana formuła świeżości płynu do płukania tkanin Lenor Fresh Air Effect sprawia, że jedna mała butelka wystarcza na 55 prań. Innowacyjna technologia sprawia, że wystarczy niewielka ilość płynu, aby cieszyć się świeżym zapachem tkanin jak po suszeniu prania na zewnątrz, niezależnie od pogody. Lenor Fresh Air Effect Fresh Wind Płyn do płukania tkanin urzeka świeżym i orzeźwiającym zapachem, w którym nuty morskie łączą się z aromatem soczystych cytrusów i czystego powietrza. Butelka wykonana z tworzyw sztucznych pochodzących w 100% z recyklingu (z wyjątkiem nakrętki, końcówki i etykiety) i nadających się do recyklingu (z wyjątkiem etykiety). Płyn Lenor Fresh Air Effect opracowano we współpracy z konsumentami, aby odtworzyć efekt świeżości otwartych przestrzeni. Uwalnia świeży zapach po wysuszeniu tkanin, podczas ich przechowywania w szafie, a nawet podczas ich noszenia.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 33,56 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Francja
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Procter&Gamble Ulica i numer: Zabraniecka 20 Kod pocztowy i miasto: 03-872 Warszawa PL
Zastosowanie: Uniwersalny Sposób użycia: Dodaj Lenor do ostatniego cyklu płukania. Dozowanie: Postępować według instrukcji na opakowaniu. "Zapach: Świeży, Morski, Cytrynowy" "Dodatkowe właściwości: Płyn do płukania tkanin, który pozwala Ci poczuć świeży zapach prania suszonego na zewnątrz, nawet jeśli zostało rozwieszone w domu" Liczba standardowych wsadów pralki: 55 szt. "kationowe środki powierzchniowo czynne: 5% lub więcej, lecz mniej niż 15%" Karta charakterystyki produktu: https://baza.wisebase.pl/media/img/original/10/25/9/1025989.pdf "Rodzaj zagrożenia: Zawiera (E/Z)-ethyl 2-acetyl-4-methyltridec-2-enoate. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej. Płyn zmiękczający może wpłynąć na palność tkaniny. Używanie większej dawki niż zalecana może zwiększyć ten efekt. Nie używać produktu: - Na dziecięcej odzieży do spania oraz na odzieży oznaczonej jako odporna na działanie płomieni, gdyż może on zmniejszać jej odporność. - Na odzieży z puszystych tkanin takich jak polar, welur, szenila i frotte." Zawartość nominalna: 770 ml "Oświadczenia o bezpieczeństwie i zagrożeniach AISE: Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci, Unikać kontaktu z oczami. Jezeli produkt dostanie się do oczu, dokładnie spłucz wodą." Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 84 op. zb. (DU)
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.