Podmiot wprowadzający do obrotu:
Kreyenhop&Kluge Industriestraße, 40-42 28876 Oyten, Niemcy
Waga netto:
400 g
Waga brutto:
0,462 kg
Cena brutto: 8,95 zł / szt.8,52 zł / szt.
szt.
Składniki mąka ryżowa 90 %, woda.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA Zaletą makaronu ryżowego jest to, że nie wymaga on gotowania. Makaron zalewamy wrzątkiem na czas 3-5 minut (w zależności od preferowanej twardości makaronu) i odcedzamy. Gotowe!
WARTOŚĆ ODŻYWCZA w 100 g Wartość energetyczna: 1474 kJ / 347 kcal Tłuszcz: 0,9 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,4 g Węglowodany: 77 g w tym cukry: 1,9 g Białko: 7,1 g Sól: 0,02 g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA Przechowywać w suchym miejscu.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.