Super Body Active mleko wysokobiałkowe to produkt wzbogacony białkami mleka, który zawiera aż 45 g białka w opakowaniu. Jest nie tylko źródłem pełnowartościowego białka, które przyśpiesza metabolizm i syci na długo, pomagając utrzymać szczupłą sylwetkę i budować masę mięśniową. To także źródło wapnia, niezbędnego dla zdrowych kości i zębów. Jest idealne do bezpośredniego spożycia, do kawy, naleśników, budyniów, owsianek, płatków, wypieków oraz do wielu innych celów kulinarnych. Mleko wysokobiałkowe z linii Super Body Active to przede wszystkim propozycja dla osób o zwiększonym zapotrzebowaniu na białko, przede wszystkim aktywnych fizycznie, uprawiających amatorsko lub profesjonalnie sport czy na diecie wysokobiałkowej. Niska zawartość tłuszczu sprawia, że znajdzie swoje miejsce także w diecie osób odchudzających się.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Ostatnie sztuki
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 7,23 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
spółdzielnia mleczarska mlekovita ulica i numer: ul.ludowa 122 kod pocztowy i miasto: 18-200 wysokie mazowieckie pl
Waga netto:
1000 ml
Waga brutto:
1,06 kg
Temperatura przechowywania min - max: 1 - 25 °C
Cena brutto: 7,86 zł / szt.7,49 zł / szt.
1 l ( 7,86 zł za 1 l )
szt.
Składniki: Mleko, białka mleka (z mleka krowiego)
Przeznaczenie: Do bezpośredniego spożycia Rodzaj: Napój mleczny Termin minimalnej trwałości (od daty produkcji): 180 dni (dzień) Typ produktu: UHT "Zawartość tłuszczu: 0,5 g/100g"
Dwutlenek siarki i siarczyny: Nie Gorczyca i produkty pochodne: Nie Jaja i produkty pochodne: Nie Łubin i produkty pochodne: Nie Mięczaki i produkty pochodne: Nie Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą): Tak Nasiona sezamu i produkty pochodne: Nie Orzechy: Nie Ryby i produkty pochodne: Nie Seler i produkty pochodne: Nie Skorupiaki i produkty pochodne: Nie Soja i produkty pochodne: Nie Zboża zawierajace gluten: Nie
"Cukry: 4,7 g" Jednostka będąca podstawą przeliczeń: g/100 ml "Kwasy tłuszczowe nasycone: 0,3 g" Wartość energetyczna kcal w porcji (energia): 104 kcal Wartość energetyczna kcal: 41 kcal Wartość energetyczna kJ w porcji (energia): 439 kJ Wartość energetyczna kJ: 175 kJ Wielkość porcji: 250 ml Zawartość białek w porcji (ogólnie): 11 g "Zawartość białek: 4,5 g" "Zawartość soli w porcji (ogólnie): 0,25 g" "Zawartość soli: 0,1 g" "Zawartość tłuszczów (ogólnie): 0,5 g" "Zawartość tłuszczów w porcji (kwasy tłuszczowe nasycone): 0,8 g" "Zawartość tłuszczów w porcji (ogólnie): 1,3 g" Zawartość węglowodanów w porcji (cukry): 12 g Zawartość węglowodanów w porcji: 12 g "Zawartość węglowodanów: 4,7 g"
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.