Opakowanie stanowi nowoczesny sposób pakowania i przewożenia dań obiadowych oraz wyrobów garmażeryjnych. To wysokiej jakości opakowanie produkowane z polipropylenu, który dzięki odporności na temperaturę umożliwia bezpieczne przewożenie i serwowanie gotowych, gorących porcji obiadowych. Pozwala także na podgrzewanie produktów spożywczych w kuchenkach mikrofalowych. Opakowanie jest przeznaczone do zgrzewania od góry folią za pomocą zgrzewarki termicznej. Szczegółowy sposób prezentacji rozwiązania prezentuje film umieszczony na stronie producenta film: http://www.kreispack.pl/pl/aktualnosci/film-prezentujacy-pojemniki-cateringowepod- zgrzew.html Opakowanie niezbędne w każdej firmie cateringowej oferującej posiłki z dostawą do Klienta. Pojemnik w kolorze czarnym w wersji trójdzielnej – 3 komory. l Wymiary zewnętrzne: 227 x 178 mm, wysokość pojemnika 50 mm. 40 pojemników stanowi podstawową jednostkę sprzedaży. Użytkowy zakres temperatur dla wyrobów mieści się w zakresie od +120?C do -25?C. Pojemniki można bezp...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 37,61 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
guillin polska ulica i numer: przemysłowa 3 kod pocztowy i miasto: 56-400 oleśnica pl
Waga netto:
1,16 kg
Waga brutto:
1,16 kg
Cena brutto: 40,23 zł / szt.32,71 zł / szt.
1 szt. ( 40,23 zł za 1 szt. )
szt.
Opakowanie stanowi nowoczesny sposób pakowania i przewożenia dań obiadowych oraz wyrobów garmażeryjnych. To wysokiej jakości opakowanie produkowane z polipropylenu, który dzięki odporności na temperaturę umożliwia bezpieczne przewożenie i serwowanie gotowych, gorących porcji obiadowych. Pozwala także na podgrzewanie produktów spożywczych w kuchenkach mikrofalowych. Opakowanie jest przeznaczone do zgrzewania od góry folią za pomocą zgrzewarki termicznej. Szczegółowy sposób prezentacji rozwiązania prezentuje film umieszczony na stronie producenta film: http://www.kreispack.pl/pl/aktualnosci/film-prezentujacy-pojemniki-cateringowepod- zgrzew.html Opakowanie niezbędne w każdej firmie cateringowej oferującej posiłki z dostawą do Klienta. Pojemnik w kolorze czarnym w wersji trójdzielnej – 3 komory. l Wymiary zewnętrzne: 227 x 178 mm, wysokość pojemnika 50 mm. 40 pojemników stanowi podstawową jednostkę sprzedaży. Użytkowy zakres temperatur dla wyrobów mieści się w zakresie od +120?C do -25?C. Pojemniki można bezp...
Kolor: Czarny Krótki opis marketingowy: Pojemnik obiadowy trójdzileny pod zgrzew Liczba sztuk w opakowaniu: 40 szt. Materiał wykonania: Polipropylen (PP) Wymiary (SxWxG): 28 x 30 x 17 cm
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.