Nasze jabłka co roku dojrzewają w niezmiennym rytmie natury. W okolicach Grójca mają pod dostatkiem słońca i przestrzeni bez zanieczyszczeń. Dokładamy starań, by do czasu zbiorów zdążyły nasycić się po brzegi pełnią soczystego zdrowia. Kiedy już nadejdzie ich moment, zamieniamy dla Państwa dorodne owoce w naturalny sok tłoczony Royal Apple jabłkowy, smakowity, pełen witamin i składników mineralnych. Od świeżych jabłek różni go wyłącznie płynna postać – dzięki tłoczeniu w soku zatrzymujemy wszystkie naturalne owocowe składniki w niemal identycznej ilości. Teraz wystarczy przymknąć oczy i delektować się letnią świeżością nawet pośrodku pierwszych przymrozków. Szklanka tłoczonego soku jabłkowego dostarczy całej Waszej rodzinie tego, czego nie uświadczy się w kartonie przeciętnego produktu o smaku jabłkowym z koncentratu. Mikroelementy, witamina C, błonnik i antyoksydanty – wiemy, jak w naszej tłoczni przenieść je z miąższu owoców do specjalnych opakowań, które pozwalają zachować świeżość i dobry smak nawet...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny w dużej ilości
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 18,10 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
ACTIV SP. Z O.O. Ulica i numer: GRZYBOWSKA 87 Kod pocztowy i miasto: 00-844 WARSZAWA PL
Waga brutto:
3,36 kg
Temperatura przechowywania min - max: 2 - 20 °C
Cena brutto: 22,04 zł / szt.20,99 zł / szt.
3 l ( 7,35 zł za 1 l )
szt.
Składniki: 100% sok z jabłek
Pojemność: 3 l (dm?) Typ produktu: Sok Rodzaj: Owocowy Smak: Jabłkowy Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 265 op. zb. (DU) Dodatkowy opis produktu: Produkt ze świeżych zbiorów.
Orzechy: Nie Ryby i produkty pochodne: Nie Seler i produkty pochodne: Nie Skorupiaki i produkty pochodne: Nie Soja i produkty pochodne: Nie Zboża zawierajace gluten: Nie Dwutlenek siarki i siarczyny: Nie Gorczyca i produkty pochodne: Nie Jaja i produkty pochodne: Nie Łubin i produkty pochodne: Nie Mięczaki i produkty pochodne: Nie Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą): Nie Nasiona sezamu i produkty pochodne: Nie
Wartość odżywcza Cukry: 11 g Jednostka będąca podstawą przeliczeń: g/100 ml Kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g Wartość energetyczna kcal: 45 kcal Wartość energetyczna kJ: 190 kJ Wielkość porcji: 100 ml Zawartość białek: 0,5 g Zawartość soli: <0,01 Zawartość tłuszczów (ogólnie): 0 g Zawartość węglowodanów: 11 g
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.