Friskies Sterilized Z Pyszną Mieszanką Łososia I Tuńczyka I Z Warzywami 300G
Nasze koty to naturalni odkrywcy, ciekawe wszystkiego, co je otacza. To właśnie czyni je fascynującymi członkami rodziny i wnoszą tyle życia do naszego domu. Jednak kiedy koty są poddawane zabiegowi sterylizacji, są bardziej podatne na przyrost masy ciała i mogą mieć problemy z układem moczowym. Dlatego właśnie Eksperci Purina stworzyli karmę Friskies Sterile, która została specjalnie opracowana dla zaspokojenia specyficznych potrzeb żywieniowych kotów wykastrowanych. Friskies Sterilized została specjalnie opracowana dla zaspokojenia potrzeb żywieniowych kotów wykastrowanych: - Pomaga utrzymać właściwą wagę Twojego kota dzięki zbilansowanemu stosunkowi ilości białek do tłuszczów. - Wspiera zdrowy układ moczowy dzięki odpowiednio zbilansowanej zawartości składników mineralnych. - Pomaga wspierać zdrowe serce i dobry wzrok dzięki zawartości tauryny. - Wzmacnia naturalną odporność Twojego kota, dzięki odpowiedniej zawartości witaminy E. - W 100% pełnoporcjowe i zbilansowane odżywianie. - ...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 8,68 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Węgry
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Nestle Polska S.A Ulica i numer: Domaniewska 32 Kod pocztowy i miasto: 02-672 Warszawa PL
Waga netto:
300 g
Waga brutto:
0,35 kg
Cena brutto: 9,44 zł / szt.8,74 zł / szt.
300 g ( 31,47 zł za 1 kg )
szt.
Skład: Zboża, mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, roślinne ekstrakty białkowe, produkty pochodzenia roślinnego, oleje i tłuszcze, ryby i produkty rybne (w tym tuńczyk 3% i łosoś 1% w granulkach w kształcie sześcianu*), mineralne, drożdże, warzywa (odwodnione warzywa 0.6%, odpowiada 4% uwodnionych warzyw w okrągłych granulkach**), . *całkowita zawartość w produkcie 2.4% tuńczyka i 0.8% łososia **całkowita zawartość w produkcie: 0.6% uwodnionych warzyw typowa kompozycja produktu: granulki w kształcie sześcianów 80%; okrągłe granulki 20%. dodatki: dodatki dietetyczne: iu/kg: wit. a: 14000; wit. d3: 1100; wit. e: 100; mg/kg: 3b103: (fe: 54); 3b202: (i: 1.7); 3b405: (cu: 10); 3b503: (mn: 5.8); 3b605: (zn: 75); 3b801: (se: 0.12); tauryna: 1000. barwniki (1) i przeciwutleniacze (1)bez sztucznych barwników. analityczne: białko: 31%, tłuszcz surowy: 9%, popiół surowy: 7%, włókno surowe: 4.5%.
Typ: Sucha karma Smak: Naturalny Wiek kota: Koty dorosłe Rasa kota: Wszystkie Płeć kota: Wszystkie Długość okrywy włosowej: Wszystkie Wskazania: Koty sterylizowane Okres przydatności: 18 mies. Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 80 op. zb. (DU)
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.