Polska słynie z najlepszych jabłek, a chipsy z jabłek to specjalność Crispy Natural. Naturalne walory polskich jabłek zostały zawarte w pysznych i mocno chrupiących plasterkach. Teraz po bogate w składniki odżywcze i błonnik jabłka podane w formie chipsów można sięgać już w każdym miejscu o każdej porze roku i dnia. Zawartość opakowania 18 g – zrobiona jabłek o łącznej wadze 180 g. Produkt bogaty w błonnik, bez glutenu i bez konserwantów, nie zawiera tłuszczu, odpowiedni dla wegetarian. Zawartość opakowania może stanowić 1 z 5 porcji owoców i warzyw zalecanych do spożycia w ciągu dnia.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny w dużej ilości
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 4,08 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Crispy Natural Sp. z o.o. Sp.k. Ulica i numer: Łódzka 145a Kod pocztowy i miasto: 62-800 Kalisz PL
Waga netto:
18 g
Waga brutto:
0,02 kg
Temperatura przechowywania min - max: 3 - 30 °C
Cena brutto: 4,44 zł / szt.4,23 zł / szt.
18 g ( 246,67 zł za 1 kg )
szt.
Składniki: jabłko
Zawartość netto: 18 g Produkt bezglutenowy: Tak Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 126 op. zb. (DU)
Orzechy: Nie Ryby i produkty pochodne: Nie Seler i produkty pochodne: Nie Skorupiaki i produkty pochodne: Nie Soja i produkty pochodne: Nie Zboża zawierajace gluten: Nie Dwutlenek siarki i siarczyny: Nie Gorczyca i produkty pochodne: Nie Jaja i produkty pochodne: Nie Łubin i produkty pochodne: Nie Mięczaki i produkty pochodne: Nie Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą): Nie Nasiona sezamu i produkty pochodne: Nie
Cukry: 73,3 g Jednostka będąca podstawą przeliczeń: g/100 g Kwasy tłuszczowe nasycone: 0,1 g Wartość energetyczna kcal (energia): 3 %RWS Wartość energetyczna kcal w porcji (energia): 66 kcal Wartość energetyczna kcal: 364 kcal Wartość energetyczna kJ w porcji (energia): 277 kJ Wartość energetyczna kJ: 3 %RWS Wielkość porcji: 18 g Zawartość białek (ogólnie): 0 %RWS Zawartość białek w porcji (ogólnie): 0,4 g Zawartość białek: 2 g Zawartość błonnika (ogólnie): 0 %RWS Zawartość błonnika w porcji (ogólnie): 2,5 g Zawartość soli (ogólnie): 0 %RWS Zawartość soli w porcji (ogólnie): <0,01 Zawartość soli: <0,01 Zawartość tłuszczów (kwasy tłuszczowe nasycone): 0 %RWS Zawartość tłuszczów (ogólnie): 0 %RWS Zawartość tłuszczów w porcji (kwasy tłuszczowe nasycone): <0,1 Zawartość tłuszczów w porcji (ogólnie): <0,1 Zawartość węglowodanów (cukry): 15 %RWS Zawartość węglowodanów (ogólnie): 6 %RWS Zawartość węglowodanów w porcji (cukry): 13,2 g Zawartość węglowodanów w porcji: 14,6 g Zawartość węglowodanów: 81,2 g
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.