Preparat pianowy do czyszczenia kabin prysznicowych. Aktywna piana przywiera do powierzchni i skutecznie usuwa kamień, osady z wody, rdzę, osady z mydła. Pozostawia czyszczone powierzchnie lśniące . Nie powoduje zarysowań. Preparat można stosować do czyszczenia powierzchni i urządzeń szklanych, z ceramiki, glazury, chromowanych oraz ze stali nierdzewnej. Występuje w wersji zapachowej: floral violet.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Kod producenta:5900498039375
Dostępnośc:Produkt w małej ilości
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 9,18 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Grupa Inco S.A Ulica i numer: Wspólna 25 Kod pocztowy i miasto: 00-519 Warszawa PL
Waga brutto:
0,69 kg
Cena brutto: 7,98 zł / szt.6,49 zł / szt.
600 ml ( 13,30 zł za 1 l )
szt.
Przelew odroczony (Firmy i instytucje -umowa), Przedpłata, Przelewy24, Gotówka/Karta/Blik przy odbiorze
Preparat pianowy do czyszczenia kabin prysznicowych. Aktywna piana przywiera do powierzchni i skutecznie usuwa kamień, osady z wody, rdzę, osady z mydła. Pozostawia czyszczone powierzchnie lśniące . Nie powoduje zarysowań. Preparat można stosować do czyszczenia powierzchni i urządzeń szklanych, z ceramiki, glazury, chromowanych oraz ze stali nierdzewnej. Występuje w wersji zapachowej: floral violet. Skład: < 5% anionowe środki powierzchniowo czynne, <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, konserwant (2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone), kompozycja zapachowa.
Konsystencja: Płyn "Sposób użycia: Spryskać czyszczoną powierzchnię, po czym spłukać wodą lub przetrzeć wilgotną ściereczką. W przypadku uporczywych zabrudzeń pozostawić preparat na 5-10 minut. W razie wątpliwości zaleca się przeprowadzenie próby na małej powierzchni w niewidocznym miejscu. Nie używać do czyszczenia marmuru i powierzchni z wapienia. Zaleca się stosowanie rękawic ochronnych." Zapach: Kwiatowy Biodegradowalny: Tak Karta charakterystyki produktu: https://baza.wisebase.pl/media/img/original/10/26/5/1026547.pdf Rodzaj zagrożenia: Chronić przed dziećmi. Zawiera masę poreakcyjną 5-chloro-2-metylo-4-izotiazolin-3-onu i 2-metylo-2H-izotiazol-3-onu. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej. Zawartość nominalna: 600 ml Przeznaczenie: płyn do mycia kabin prysznicowych Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 75 op. zb. (DU) Rzeczywiste towary mogą wyglądać inaczej niż na zdjęciach przedstawionych na stronie internetowej. Mogą różnić się wyglądem, kształtem, opakowaniem, składem. Opis produktu prezentowany na stronie ma charakter ogólny, nie jest jednakowy z opisem przedstawionym na opakowaniu produktu.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.