Na śniadanie, podwieczorek, jako samodzielna przekąska, składnik deserów i słodkich potraw, dodatek do ciast, gofrów i naleśników – wszechstronne zastosowanie serków homogenizowanych sprawia, że ta kategoria systematycznie się rozwija. Dodatkowym jej atutem jest grupa docelowa – są lubiane zarówno przez najmłodszych konsumentów, jak i ich rodziców i dziadków. Ponadto zwiększająca się świadomość konsumentów dotycząca zdrowego stylu życia oraz rosnąca liczba osób z nietolerancjami pokarmowymi sprawia, że systematycznie rośnie zapotrzebowanie na wyroby specjalistyczne. Zauważając te trendy, MLEKOVITA wprowadziła na rynek nowość w rodzinie produktów Polskich: serek homogenizowany bez laktozy waniliowy z dodatkiem pokruszonej laski wanilii. Produkt skierowany jest do szerokiego grona konsumentów, ale przede wszystkim jest odpowiedzią na potrzeby tych, którzy nie mogą spożywać mleka i produktów mlecznych ze względu na nietolerancję laktozy – cukru występującego w ich składzie. Serek homogenizowany Polski bez lak...