Oliwa z oliwek extra vergine classico jest od lat najlepiej sprzedającą się oliwą we Włoszech. Dzięki osobistemu zaangażowaniu właściciela Zefferino Monini udało się stworzyć produkt wysokiej jakości, o smaku na tyle zrównoważonym, aby zadowolić wymagające podniebienia zarówno mieszkańców północnych włoch, gdzie oliwa jest łagodniejsza w smaku jak i na południu kraju, znanym z produkcji oliwy pikantnej i aromatycznej. Mimo bardzo szerokiej grupy konsumentów classico jest czymś więcej niż tylko szeroko dostępną, popularną włoską oliwą. Ma przyjemny aromat z delikatną nutą owoców i trawy, typową dla świeżych oliw oraz lekko pikantny smak. dzięki idealnemu balansowi smaku, zapachu i konsystencji classico można wykorzystać w kuchni do wszystkiego, zarówno jako przyprawę – czyli do przyrządzania dressingów, marynat czy bruschetty, jak i podstawowy składnik potraw (sosów do makaronów, pieczeni itp.), A także do każdego przepisu, który przewiduje użycie oleju. classico ma wszystko to czego spodziewamy się p...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 232,04 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Włochy
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Monini Polska Sp. z o.o. Ulica i numer: Marcelińska 90 Kod pocztowy i miasto: 60-324 Poznań PL
Waga netto:
3 kg
Waga brutto:
3,03 kg
Temperatura przechowywania min - max: 5 - 25 °C
Cena brutto: 282,38 zł / szt.268,93 zł / szt.
3 l ( 94,13 zł za 1 l )
szt.
Składniki: oliwa z oliwek Extra Vergine
Rodzaj produktu: Oliwa extra vergine (extra virgin olive oil) Metoda tłoczenia: Na zimno Pojemność: 3 l (dm?) Zastosowanie: Do pieczenia, Do sałatek, Do smażenia Zawartość netto: 3 kg Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 80 op. zb. (DU)
Orzechy: Nie Ryby i produkty pochodne: Nie Seler i produkty pochodne: Nie Skorupiaki i produkty pochodne: Nie Soja i produkty pochodne: Nie Zboża zawierajace gluten: Nie Dwutlenek siarki i siarczyny: Nie Gorczyca i produkty pochodne: Nie Jaja i produkty pochodne: Nie Łubin i produkty pochodne: Nie Mięczaki i produkty pochodne: Nie Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą): Nie Nasiona sezamu i produkty pochodne: Nie
Wartość odżywcza Jednostka będąca podstawą przeliczeń: g/100 ml Wielkość porcji: 100 ml Zawartość tłuszczów (kwasy tłuszczowe wielonienasycone) w zadeklarowanej jednostce (g): 9 g Zawartość węglowodanów (skrobia) w zadeklarowanej jednostce (g): 0 g Witaminy i składniki mineralne Witamina E: 17 mg/100g
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.