Pieluchomajtki Pampers zmienisz w łatwy sposób nawet wtedy, gdy Twój maluszek zaczyna się wiercić podczas zmiany pieluszki: wystarczy jeden ruch, aby je założyć. Łatwo je też zdjąć – rozedrzyj boczki, zaklej taśmę i wyrzuć pieluszkę. Pieluchomajtki Pampers dopasowują się do ciała i zapobiegają przeciekaniu. Pełne dopasowanie 360° zapewniają (1) elastyczna taśma wokół talii, która dopasowuje się do brzuszka dziecka, (2) superchłonny wkład błyskawicznie wchłaniający wilgoć oraz (3) podwójna osłonka wokół nogawek, która zapobiega przeciekaniu w okolicy nóżek. Zarówno dla Ciebie, jak i dla marki Pampers dobro dziecka jest na pierwszym miejscu: Pieluchomajtki Pampers Pants zostały przetestowane dermatologicznie i nie zawierają alergenów zapachowych sklasyfikowanych przez UE (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 dotyczącym produktów kosmetycznych). Ponadto zostały zatwierdzone przez dermatologów z organizacji Skin Health Alliance, co potwierdza, że są bezpieczne dla...
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Dostępnośc:Produkt dostępny
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 77,79 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
Procter&Gamble Ulica i numer: Zabraniecka 20 Kod pocztowy i miasto: 03-872 Warszawa PL
Waga brutto:
1,3 kg
Cena brutto: 74,80 zł / szt.71,24 zł / szt.
1 szt. ( 74,80 zł za 1 szt. )
szt.
Pieluchomajtki Pampers zmienisz w łatwy sposób nawet wtedy, gdy Twój maluszek zaczyna się wiercić podczas zmiany pieluszki: wystarczy jeden ruch, aby je założyć. Łatwo je też zdjąć – rozedrzyj boczki, zaklej taśmę i wyrzuć pieluszkę. Pieluchomajtki Pampers dopasowują się do ciała i zapobiegają przeciekaniu. Pełne dopasowanie 360° zapewniają (1) elastyczna taśma wokół talii, która dopasowuje się do brzuszka dziecka, (2) superchłonny wkład błyskawicznie wchłaniający wilgoć oraz (3) podwójna osłonka wokół nogawek, która zapobiega przeciekaniu w okolicy nóżek. Zarówno dla Ciebie, jak i dla marki Pampers dobro dziecka jest na pierwszym miejscu: Pieluchomajtki Pampers Pants zostały przetestowane dermatologicznie i nie zawierają alergenów zapachowych sklasyfikowanych przez UE (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 dotyczącym produktów kosmetycznych). Ponadto zostały zatwierdzone przez dermatologów z organizacji Skin Health Alliance, co potwierdza, że są bezpieczne dla...
Chłonność: dużą Ilość sztuk w opakowaniu: 32 szt. Liczba opakowań pierwszego rzędu na palecie: 30 op. zb. (DU) Rodzaj produktu: Pieluchomajtki Surowiec/Materiał wykonania pieluszki: Celuloza Testowany dermatologicznie: Tak Waga dziecka: 19 kg
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.